czwartek, 19 kwietnia 2012

Ohayo!

Nie wiem po co zakładam ten blog.Może z potrzeby "wyżalenia się" a może z nudów?Tak czy inaczej czas się przedstawić.
Jestem zdziecinniałą  nastolatką oglądającą "chińskie bajki".Lubię siebie i nie mam zamiaru nic zmieniać w sobie i w swoim życiu.W internecie staram się być miła i nie wpadać w konflikty z innymi osobami.A w realu?...W realu jest trochę gorzej."Pyskata księżniczka".Nie przeszkadza mi to bo  natrafiam w większości na osoby miłe i wyrozumiałe albo na takie z moim charakterem które rozumieją moje huśtawki nastrojów.Interesuję się lalkami kolekcjonerskimi oraz Japonią.Kocham oglądać anime^^Ulubione:Kuroshitsuji,Another,Naruto.To tyle o mnie...Resztę dowiecie się czytając dalsze posty.
(Jutro jak się uda wstawię swoje zdjęcia)
♥Mei♥

5 komentarzy:

GumiJagoda pisze...

ciekawy obrazek ^^

pam pisze...

powodzenia w blogowaniu ^^

Anonimowy pisze...

Życzę powodzenia w pisaniu bloga i wytrwałości z anonimami! ^^

snaypersky pisze...

No proszę jak dobrze trafiłem :)
również uwielbiam anime szczególnie naturo i belach :P
Obserwuje i liczę na rewanż
zapraszam do siebie http://isanypersky.blogspot.com/

Ankyls pisze...

powodzenia;)