piątek, 20 kwietnia 2012

Vampire Knight oraz dzień otwarty.

Dzisiaj w mojej szkole był dzień otwarty.Rozdali nam podania do gimnazjum.Mam zamiar rozpisać się w punkcie "Zainteresowania".Kto zgadnie co napiszę?Nad wyborem drugiego języka ciągle się waham.Rosyjski czy niemiecki?Z tego co mi wiadomo większość wybierze rosyjski więc ja chyba też ale niemiecki z drugiej strony wydaje mi się być "ładnym"językiem więc sama nie wiem...
Właśnie oglądam Vampire Knight(10 odcinek 1 serii(dopiero)).Anime jest dosyć fajne ale momentami nudne.Moimi ulubieńcami są Kaname,Aidou oraz dyrektor.
♥ Mei ♥ 

5 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Ja bym wybrała rosyjski, podobno przyszłościowy :)
Ile masz lat, jak można wiedzieć ?
;pp

Magda.M :* pisze...

Fajny blog, obserwuję i liczę na to samo:)

Weronika ♥ pisze...

Świetny blog . <3

Obserwuję , i liczę na rewanż . ; ** !

* Zapraszam : my-life-weronika.blogspot.com *

kleonika pisze...

ja bym wybrała niemiecki , chociaż go nie lubię, ale jest łatwiejszy i nie trzeba uczyć się nowych liter ;))

Unknown pisze...

co jak co, ale podstawy niemieckiego trzeba znać :*