czwartek, 26 kwietnia 2012

Podobieństwo.

Szukałam Pullip albo Dal która będzie " powiązana" wyglądem w jakiś sposób ze mną.Szukałam i nie znalazłam.Myślę że to zadanie dla mnie.Jak będę kupować jakąś lalkę to na pewno podobną do...sama nie wiem.Szukałam jakiejś inspiracji i wpadłam na pomysł że to będzie coś z pierwszego anime jakie obejrzałam.No i okazało się że zapomniałam że główna bohaterka jest do mnie podobna.
Takahashi Nanani o ile się nie mylę.(Oglądałam to anime baaardzo dawno)
Te same oczęta i włosy a nawet troszkę charakter postaci.Zaczęłam już szukać podobnej lalki.Tylko mam dylemat czy to będzie Dal czy Pullip.To pytanie kieruję do was:3

4 komentarze:

Nane pisze...

Dal czy pullip - zależy co bardziej Ci podpasuje. :) Do niej trooszkę podobna jest Kiyomi w sumie.

Mei pisze...

Też myślałam o Pullip Kiyomi albo o Dal Dotori.:)

Ruda. pisze...

szukaj lalki z ładnym makijażem, włosy czy oczy zawsze można wymienić :) najważniejsza jest mordka :3

Mei pisze...

Mi chodzi głównie o brwi;)Najlepiej blond nie "zadarte".Ważne też są delikatne usta i naturalne cienie.